a Flock of Seagulls

Problem no. 1

Tjejer pratar alltid om problemet men ingenting händer


Problem no. 2

Killar försöker alltid lösa problemet men ingenting händer

Problem no. 3

Båda är helvetes bra på att skapa problem.

I slut ändan så har det uppstått ett gäng problem men inga lösningar!
Det är då jävlars bra. ´bara en liten notis mitt i allt!
Men nu är det så att...
Jag är ju en girlygirl...speciellt idag när jag gick den längsta malmö-rundan någonsn in Heels!




Dem är ju cé magnific! men attans det gjorde ont efter sådär 3h lång promenad.
Ont det gör ont...det gjorde ont en stund på natten men inget på dan.
Men visst är dem söta!
Precis sådär med fötterna stod jag också när jag väntade på Dr Mcdriver.
Precious? Well Yes!

Nu får vi hoppas på att Dr Mcdriver inte får igång internet på ett tag...så slipper han läsa det här.
Men man kan bara hoppas att han läser det ändå. Skadeglädje värmer gött i magen.

Vi är oj så olika så det är nästan lite Scary.

He likes the sea..I like the sky...
Han är pedant.. Jag är smått stökmåns...
Han är bra på sport...Jag är bra på allt annat
Han är bra på att köra bil...Jag är bra på att fakea att jag kör bra.
Han är bra på Guitar Hero...Jag är bra på att Dancemania.



Han är bra på att sova i tid...Jag är bra på att aldrig kunna sova i tid
Han är bra på att gå upp kl 08:00 på en söndag...jag är bra på att snoozea till kl 11:00
Han sover på mage...jag sover på rygg.
Han tar lite plats...jag crashar hela sängen.
Han sjunger i duschen....Jag gråter i duschen.
Han är bra på fotboll...Jag fattar inte off-side för fem öre.
Han äter snabbt som fan...Jag äter låååååångsamt.
Han är ganska tyst....Jag är tjatig.

Där ser man vilka knasigheter. Synd för honom bara att jag är så jäkla bra så det går bara inte att inte umgås.
Är man så bra så att man är bäst ja då blir det så.

Men vi gillar sushi...
vi gillar melodifestivalen.
vi gillar möbler från ILVA
vi gillar stilrena möbler.
vi gillar solsemester.
vi gillar barcelona.
vi gillar air-hockey.
vi gillar sport. Kanske olika saker inom sport men ändå.
vi gillar drinkar.
vi gillar stranden.
vi gillar god espresso.
vi gillar inte att videomix har bytt namn till hemmakväll....deprimerande eller?
Vi gillar mig... Yes jag kör på som Jackie från that 70s show...Bossy..Naive..Shallow...and faboulous.


Det är nog bli fin fint snart ska ni få se. Han är lite smått seg bara....skåning...

By the way...när jag promenixade till dr mcdriver så såg jag regnbågen.
looki look and be happy.
togs med kameramobilen!
cé magnific eller hur!



Vacker värre





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0