2 Years 2 Late

Jag är sen...
Det är nu jag börjar med Grey's anatomy. Inleder morgonen med scrambled eggs och Grey.
Det funkar väl...vi får se hur länge jag orkar följa serien..
Måste hinna med tvätten idag också...och livet.

Och eventuellt en promenad genom malmö.
Innerstadsrundan. Södervärn, Triangel, Stora Torg, Värnhem och Nobeltorget.
Trött blir man men det är värt the pain.
Måste bli lite mer fit for fight inför sommaren.
Har precis ankommit från stockholm. Skönt med stockholm. Men tillbaks till reality och skolan.
Jobbsökning och lite spel.
Har fått höra att jag skriver som jag tänker. Väldigt osammanhängade. Aningens Dramatiskt. Lite too much fantasy inlagt lite här och var. Men det gör inget. Oh nej..
Ska till ikea när man sticker till götet. Och köpa blockljus och lakan. Perfekto...

Nu till den ack så fåniga Jag-försöker-leka-recensions-tönt-och-rekommendera-film-leken.
Men jag har nu sett en fransk film med ingen mindre än oscarsnominerade Marion Cotillard. Dock inte Edith Piaf filmen.

Men den jag har sett med Marion Cotillard och ohh soo beautiful man of all time Guillaume Canet heter
Jeux D'enfants. Engelsk titel Love me if you dare.



Look at her, My god! gorgeous!


Cé Magnific!
Dock ser han lite ut som en förjävlars snygg bror till Dr Mcdreamy i Grey's anatomy.
But Hey I like him!



Fy vad länge sen det var sist man satt i en liten fåtölj och bölade till en film..Mycket längesen!!
I like it!
Watch it!


Ja vad handlar filmen om egentligen?

"As adults, best friends Julien and Sophie continue the odd game they started as children -- a fearless competition to outdo one another with daring and outrageous stunts. While they often act out to relieve one another's pain, their game might be a way to avoid the fact that they are truly meant for one another."

Notebook, A walk to remember etc etc är B-film jämfört med den här franska rullen!
Inget Kan knäcka äkta fransk kärleksfilm!
Franska är inte the language of love for noting! Ding Ding!!

Se filmen se filmen dooo it!

Ps. audrey tatou i all ära men tro fan inte att hon kan slå Marion Cotillard i att va alldeles perfecto!
Marion fick ju oscar för best actress!!
Ringeding!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0