1, 2 Step

Duktiga Vi i Tvm 07 eller ja iallafall 4 av oss vandrade genom stan idag.
Slängde i oss lite sushi. Usher själv försökte plocka upp sushin på bästa möjliga sätt. Pinnjäveln ville ej coorperate.
Stackars sate.
Yourhighness försöka tappert att slänga i sig allt. Smart drag att slänga in hela klumpen med inlagd ingefära.
Oftast händer det med wasabi men inte när Yourhighness käkar sushi.
Jag och Tisen körde på som vanligt vi Japanlovers. Stilrent with precision!


Vi sprang in på triangeln för att tisen skulle köpa nån sportspel. Tennis tyckte jag...Såg dock inte vad han tog för spel!
Jag var upptagen med att kämpa mig igenom Guitar Hero 80s rocksongs.

Vad ser jag?!
Den versionen har låten "I ran" Med Flock of Seagulls!
Lyckliga jag... Körde på hard! Kom till runt 50% av låten. Ingen vidare jag vet.
Men det var kul... Yourhighness var tung...han satte ett antal noter för att va första gången. Eller så beror det på hans tjocka fingrar. Ett finger på två knappar.

Lyssna nu på Flock of seagulls enda men kända 80tals dänga







Efter att jag luskade igenom låtarna på 80s guitar hero så hittade jag en låt som gav mig lite publicity inne på Gamebutiken.

Lyssna på introt...chill chill
Ps. Jag satte introt med perfektion...Det är därför det såg så roligt ut i butiken när jag stod där med plastgitarren och gungade med! Lyssna lyssna



The Vapours -Turning Japanese

Stort projekt på gång imorgon... måste sova...

By the way Ni som följer med programmet so you think you can dance.
Jag var på auditionet. Men var varken dåligt eller ultra bra. Men det var jäkla kul. Gjorde en volt nångång i programmet men annars så har jag totalt blackout och har ingen aning vad jag gjorde för nåt. Men den Danske Fjolldomaren dömde min grupp. Jag fick ett "Yeeaah Funky" under mitt lilla solo...
Thank god att jag inte kommer med i programmet. Ville helst bara ha 5min av pain och bedömning. Then Im done!

Håll tummarna för Tobias Karlsson, gamla tränare under min tid i Kennedy. Han lärde oss lite Jive lite cha cha och koreograferade hela våruppvisningen 2 år i rad. Bildbevis finns Biatch!

Lite burn är det att Eleven kör samma race som Läraren!
Yes I call it a Burn


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0