Vuxenpoäng

Var det värktabletterna som kickade in...Var det förkylningen som jävlades...Eller var det för att en av dem vackraste människorna som jag har gått i samma skola med åkte hem...Helvete...Det var alltihop...Jävla bajs...
Jag var med paddan på en inflyttningsfest...and there he was..Gorgeous son of a bitch..Men man hörde rykten och med tanke på vems inflyttningsfest det var så är han inte på samma spelplan..Han har inte valt än...
Vi får se..Men jag mådde dåligt efter ett tag...spykänsla all over...Så jag, paddan, Tom yam och Sulleman åkte hemåt...
Vi satt och sjöng massa dåliga låtar...skrikandes på spårvagnen som drunken fjårtisar...
Två plastmuggar med rom och cola.....

Nej vänta nu jag ljuger...det var 4 muggar med rom och coke...
Om man inte har koll på hur mycket man har druckit så är man helt fel ute!

Too mucho...

Jag börjar bli gammal..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0