Tattoo right back at cha

gött..den här tatueringen som jag fick göra i uppdrag av milla ska hamna på hennes arm eller ass eller nåt
men den är snygg...jobbigt med att måla drakar för dem har lite hästansiktsliknade ormslinkande jävla fladdervingar...
Så man kan flippa loss...Men jag är inget fan av alltför funky detaljerade tatueringar...Simple is good

men nu är den complete..självklart får tatueraren ändra till lite så det passar kroppen...Hoppas hon blir nöjd med den...
Jag tänkte först slinka in mitt namn nånstans men det var inte lätt...


man ser småfel och slaviga kanter



så kan det gå när man inte har ritat konturerna ordentligt


I love photoshop...and Im not afraid of using it and admitting it

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0