facebook är djävulen

oki! det spelar ingen roll hur gammal man än är...men man blir fortfarande lite hatisk när gamla saker försöker smyga sig in i ens liv igen..speciellt in bland vänner...
Jag har gamla vänner men "det" dyker upp...skaffar nya vänner..dyker upp igen...dejter en som känner en som känner "det"..
It will never end!

gaah

jag hatar facebook! varför börjar man ha facebook. ..Jo för att man är en med svag karaktär som bara ber om det!
Jag ska göra som min goda semla och radera mitt facebook-konto...Måste bara invänta min självrespekt...
tills det så ska jag sitta vid min dator i ett rum som är flåsvarmt och njuta av att man är precis som alla andra...En liten bitchbutt som hänger på facebook.

(x) hartaggat mig själv
(x) har taggat nån annan
(x) har joinat en group
(x) har poked nån
(x) har blivit poked
(x) har blivit poked för att man poked först
( )blivit vän med nån enbart för att få se deras bilder
(x) har skickat iväg kedjeinlägg till minst 20pers funwall på en och samma gång
(x) har kollat in en persons vännerlista
(x) har kollat in wall to wall
(x)nåt spelapplikation
( )ändrat sin relationsstatus för att få uppmärksamhet
(x)gjort slut via relationsstatus
(x)deleteat nån från vännerlistan
(x)varit admin
(x)gått in på facebook när man är stupfull
( )gått in på facebook efter sex
(x)gått in på facebook direkt när man har vaknat
(x)gått in på facebook innan man går och lägger sig
(x)lagt upp massa bilder för att visa andra att man har ett liv vid sidan av
(x)lagt upp fula bilder på kompis där man själv är snygg
( )raggat på nån okänd via facebook
(x)kollat upp nån man precis har träffat
( )gått igenom 400 olika pers med samma namn som den personen man söker efter för att veta om det är dem
(x)skrivit massa status för att få uppmärksamhet
( )skrivit massa status för att nån annan har skrivit status
(x)klickat på homeknappen var 5min i hopp om att man har fått en notification
(x)blivit glad över en notifcation för att det sen visar sig vara en till kedjeskit
(x) har hatat facebook

Kommentarer
Postat av: garbo

Men du, du måste ju bocka i alla rutor innan du får gå ur. Fattar du väl..hehe kram

2008-06-07 @ 19:27:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0