Dagens problem: P.O.W

Åhh min kära P.O.W
att du saknar mig så mycket att du har orken att kommentera ett av mina inlägg...
Så nästa steg är ju att du bjuder mig på middag, gå ner på mig och sen gå hem...
Då blir jag lycklig...
Men börja med att skriva ditt namn i namnfältet...Kanske även mailadress så att jag kan skriva snuskiga mail till dig...
Oh Oh skriv gärna hemadressen också...Min mor vill skicka en fruktkaka till dig...

P.O.W du kanske är the love of my life...så skriv ditt namn om du nu ska kommentera or forever hold your peace...

Doctor come and check on me, cause P.O.W said that Im sickly bad

In sweden we say sjukt usel...
Makes me horny

http://lambchop.blogg.se/2008/june/mini-lili.html#comment


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0