Carrie Bradshaw is an OLD Bitch

Jag tycker att alla relationsproblem som har uppkommit i serien händer på riktigt...Jag har råkat ut för det mesta som har hänt carrie i serien...
jag har en mr big...jag hatar han...jag har varit tillsammans med en aiden som jag gjorde slut med runt 4 gånger...
Everything
Men nu börjar Sex and the city hysterin ta över världen...Filmen har premiär i sverige den 21 juni...Och alla brudar börja få biljetter av farsor, brorsor, morsor, pojkvännor, präster etc. etc
Jag orkar egentligen inte spara ihop hopp för filmen kommer antagligen att va varken bättre eller sämre än serien...Den är serien i kortare mer kompaktare version...det är vad jag tror att den är iallafall...
Jag orkar inte hoppas på att den är årets sex i stan

Jag ska därför se den 3 månader efter premiären...Kanske vänta tills den kommit ut på dvd
eller jävlas och ladda ner den från piratebay á la videocam format

Eller så går jag och ser "Jiddra inte med zohan"


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0