An anas

Min brother från the asianside hade sweet sixteen igår...
så vi hade lite frukt i skål på bordet...vi hade bara det för vi är fattiga asiater...

men så när jag vaknade imorse så upptäckte jag att jag hade ingen aning om hur ananas växte...
växte dem från jorden, på träd, i vatten eller under jord.

Men så berättar min mor att den växer ur sin egen planta...som en liten svävande hatt...
jag tyckte det lätt så festligt så jag bara måste springa till systemet och köpa mig lite malibu och göra lite pina colada


Kommentarer
Postat av: H.E.R.T.i.G.i.N.N.A.N. af Uppsala

du e skön

jag garvade som fan åt din kommentar



vem ser mest ut som en hund stinalee eller hunden?

2008-06-01 @ 18:08:32
URL: http://veckomagasinet.se
Postat av: Hertiginnan

coolt med en ananas växt



jag läser inga bloggar av de du nämnde förutom joel de andra vet jag inte riktigt vilka de är

2008-06-02 @ 09:10:12
URL: http://veckomagasinet.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0