ung och dum

jag blir snart 21...det ni era stjärtar...det ska firas med X-men tema...tid och plats kommer jag att återkomma med...
men troligen blir det x-men tema..själv ska jag gå som kitty...Mest för att jag vill kunna springa igenom växar...har en tendes att alltid springa in i dem så därför...

Eller kanske sex and the city-tema.... Då festar jag som mr Big.
Men anyhow..på tal om ålder...kan man dejta 18åringar när man själv är 20+?
när det har gått fel med 25+ och 24+ och 22+..tom. 20+
ska man gå neråt eller uppåt?

Kommentarer
Postat av: Lina

Shit vad jag känner mig viktig nu! Nej men man kan väl dejta hur man vill, nästan. Fast det säger jag bara för att jag är i den situationen själv haha

2008-07-18 @ 20:43:40
URL: http://sensilina.blogg.se/
Postat av: Lili

jo visst kan man dejta hur man vill! om man nu har orken när man nu börjar bli gammal!

2008-07-18 @ 23:28:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0