So long long hair

Jag har choppat av håret! finally! Sprang till frisören idag och bad om en frisyr som är fab fab fab....
Men saken är att jag inte riktigt visste vilken frisyr...Bad om en Kirsten Dunst längd...Men resultatet blev faktiskt ännu bättre...
Blev ingen Kirsten men jag fick en katie holms iallafall...Jag hade långt långt hår i spanien vilket var riktigt irriterande...
Visst såg man sekcy ut när man klev ut från vattnet men sen när håret har torkat så ser det ut som om nånting har dött på huvudet...
Så nu inför NYC så är jag klippt very sekcy...Skönt...kan inte visa upp mig själv på manhattan med en ugly haircut...
Men nu nu är man fabolous...Ska bara fixa en scientolog och en unge så är man done...

sheer genius

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0