Im the 3rd wheel but I do roll in style

Jag satt i ett kök med min bästaste vän och bästaste väns syster och deras respektive...och då får man en ganska tydlig bild på att man är den enda i ens sällskap som inte har ett sällskap...Ni förstår...och för första gången sen öhmm 7an på högstadiet som jag inte har haft en dejt pojkvän what ever...inte för att det är nåt fel på det...men som paddan sa till mig en vacker dag i juni...hon sa att jag var singel i ett förhållande...Det är nog ganska sant...jag kan bara va tillsammans med mig själv...annars så skriker jag och är elak mesta delen av tiden...
så det var skönt att inte behöva oroa sig för någon annan...undra vart dem håller hus och med vem...
Men det är inte poängen här...poängen här är att jag sög på alla jävla sällskapsspel vi än spelade...Vi spela monopol, trival pursuit, kortspel allt!!!
fuckin allt!
och jag sög och svalde allt...Jag kunde för fan inte ens ta mig igenom ett enda parti av sten sax påse...
Nån dag ska jag ta med spelet Let's Dance...Då får ni se era jävlar....Fast iförsig där måste man va par...jag har ingen...

No one...My life is empty

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0