Flip me over

Som ni säkert har fått höra flera gånger innan så är det så att jag har flippat om dygnet...ibland sover jag inte alls!
eller jo kanske nån minut eller två ståendes i duschen...och ibland vid frukostbordet på mina pannkakor...
Jag har alltid...ända sen jag var teenietiny lagat pannkakor vid konstiga tidpunkter på dygnet....Jag var 8 när jag lärde mig göra pannkakor alldeles själv...15 när jag lärde mig hur man ska mäta upp mjölet och mjölken för att aldrig få klumpar...
Jag har sen dess aldrig haft en enda liten klump i smeten...

Men nu en kväll som denna...hungrig uttråkad och med mycket tid över...sover man inte så har man minst 8 timmar på sig att göra en väldigt massa stuff...
Borde kanske göra som killen i filmen Cashback (se den om ni inte har sett den)
och börja jobba nattskift..om man nu ändåså inte kan sova så kan man lika gärna jobba...Vem vet vad som händer under kvällen i en matbutik...

Men det var inte det jag försökte komma fram till...Jag har lärt mig nåt nytt..om pannkakor...En dold talang...
Jag kan nu flippa pannkakan också...
Jag kan nu allt...

Kommentarer
Postat av: Anonym

grattis till att du kan flippa pankakan har du sett mig göra det med din pad thai eller?:P haha

2008-07-17 @ 23:53:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0