male-drivers needs a kick in the nuts

köra bil är jättekul...åka runt i stan cruisa chillin upp och nerför avenyn...
men så kommer nån nutsack förbi...en sån riktigt ollonhuve med hans otroligt skabbiga kompis som är smygbög och försöker köra ifatt mig och sen köra om i den mest olämpliga kurvan...Sen så är det ännu fler dickheads som ska hålla på och klämma in sig före mig när det är min tur att köra fram...Jag har redan road-rage så för i helvete don't push the limit..

jag gillar inte heller nuts som ska hålla på och köra om när man själv redan kör på en 90 väg med hastigheten ÖHHM 90!!!
Vad är  poängen med att dem har hastighetsskylt på 90 och man måste köra om nån som åker 90 km/h...
Så vad jag gör är att precis när dem tänker köra om så blinkar jag ut och gasar upp till 120...kör om det bitch...
Så idag har totalt tre bilar fått köra in och en bil med 2 riktigt fula nazi-lookalike dudes som fick fingret.
Jag vet det är not lady like av mig men vafan...Lugna ner er på vägarna...

Min nya ide är att jag ska ha med mig en paintball gun och skjuta ner dem jävla hitlerförarnas bil to the max!
bäst är ju att det är sommar också och rutorna är nere....Då kan man sikta mot deras hoochie knocked up girlfriends också

Over and out!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0