Your lips can touch

Ignorera det som ni ska läsa nedan för denna raden...Never mind reading it överhuvudtaget.
Inget som man behöver oroa sig över. inget viktigt och verkligen inget jag bryr mig om överhuvudtaget.
men jag bara måste få ut det ur mitt system.

Sitter i ett kök långt långt borta...i någons kök..med schnitzel och potatis och broccoli
sitter helt själv med datorn och mat...
Jag var inte så ensam för några timmar sen.
Men det är lite av problemet...Jag var inte själv. Jag hade guitar hero och film och kaffe och sällskap.


Det var väl trevligt eller? nja inte riktigt...konstigt att man inte känner ett slut. det är finito endo sluto för länge länge sen
Kanske är det så att man bara behöver sällskap och när man har en history...past...så kanske därför så kan man bara inte finito cut off nåt...

Keep your friend close and you enemies closer.

I bonded with my enemy.
Jag hatar min enemy...eller jag gjorde det iallafall...Kommer fortfarande ihåg den kalla februarikvällen då man satt hemma framför msn och mådde allmänt illa...kände sig obekväm och förvirrad och så ville man inget annat än att åka ut till redbergsplatsen.
klickade iväg några ord och inväntade svar...
Det blev inte det svaret man ville ha...och då mådde man riktigt illa och var äckligt arg.
Åkte dit kl 22 på en onsdag kväll...

har då aldrig hatat en människa mer...
It hurt...
men eventually så överlever man...överlever gör man alltid men gå vidare kan man det?
Det är äckligt lätt att ge råd men hur ofta följer man sina egna råd.
Det är såna här moments som jag är glad att man bor i malmö..skåne...långt borta i skogen och slipper riva upp lite köttsår...

Det knasiga är att jag är inte ledsen eller sur eller förvirrad längre...inte på det sättet...
Men man undrar varför inte the enemy går vidare...
det kanske ligger hos mig att klippa allt.

Jag ska jag vill och måste....
åker hem nu...
Hej då...

So make up your own ending, and let me know just how you feel

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0