Sweet Sugar Candy

nu undrar ni säkert varför jag inte har skrivit på länge..
det har inte gått sååå länge egentligen...några dagar bara...men no worries...jag är återigen tillbaks på blogg.se
har varit upptagen med att leva oh lära.
Har jobbat också för den delen.

Skönt att få komma in i jobbtempot igen. har känt mig ganska rastlös på sistonde. sprungit runt i cirklar och käkat kakor. då blir man tjockis. fast man blir inte en sån glad och ägg-rund tjockis utan en grinig en som ingen vill sitta brevid på bussen.

men nu är jag fit for fight...perpektiv bredbands supportmanager på danska sidan kan va alltför hysterisk rolig under helger. rökpaus varje timme tar han och så ska han alltid springa förbi mitt skrivbord. antingen är det för att titta på när jag skickar iväg beställningar på nytt bredband äckligt fort... :D
eller så är det på grund av den jättestora godisskålen som står väl utplacerad vid musen så jag slipper sträcka mig efter goda pollybitar.

Jag är så jäkla bra ibland så jag måste bara berömma mig själv...
Good Lili Good Girl Yes yes


alla ni som läser den här bloggen..hör av er...ni som har mitt nr...har nåt mysigt att berätta...but it's a secret :D
ssshhh

kiss kiss good night
skola, morgon och jobb på kvällen...




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0