Så kan det gå...

Gbg - Skövde.

Återvänder in shame tillbaks till malmö. Ingen vidare. Känner inte direkt nån "GO" på att skriva blogg egentligen.
Bad lili Bad.

Misslyckad 2x.
Ska springa in i en vägg alldeles strax.

Kugga mig once...Shame on VV.
Kugga mig twice...Shame on me.

Jag vet ej vad jag ska göra nu. Ska man ta en intensivkurs så att man är helt hundra på att man kommer att klara det?
Eller så måste jag bara face it?
Jag kommer aldrig att ta körkortet. För jag måste väl va den sämsta föraren på denna jord.
Får väl börja med nåt enkelt istället. T.ex. Bergsklättring.
Känner mig Burned av att bli kuggad för andra gången.
Men choklad fick jag av mamma iallafall.
Grät en skvätt i bilen på väg hem.
Ingen vidare manligt där inte.
Vi får väl se.. nästa gång kommer jag väl att kugga igen.
Otroligt otrevligt att kontrollanten Per säger att jag kör i stadstrafik så väldigt bra. att jag har koll på allt precis allt, cyklister, bilar, gående, djur allt. Meeeeeen den jävlars trafiksignalen den sög jag på. Nä han sa inte att jag sög men det spelar roll.
Rekommenderade att jag skulle återvända till malmö och ta ett snack med min trafiklärare så att han kan banka in reglerna i huvudet på mig.

Men...

Det gör ont sååå ont fortfarande, att ha två protokoll där det står med andra ord:
"DU SUGER"

Efterbliven *check*
slarvig * check*
Smått dum i huvudet *check*

Tack för den här helgen mina damer och herrar. Godnatt


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0