Nooo Mr Frodo.....

The sky is falling! Panic at the disco people Panic!!
Nää snön faller ner, regn faller ner. Minusgrader. Icecold, Cold as fire baby Hot as ice
Det blir då halt. Alla halkar, rätt ner på rumpan. Väldigt söt. Lite teletubbie-aktigt fumlar folk runt på isen.
Blupp Blupp, woopsansa. Jag halkade också men det var för att jag hade dåliga skor.

Under kvällen, för några timmar sen så skulle jag fara ut på malmöstad igen. Bunkrar upp med paraply, mössa och vantar. Hela winteroutfiten.
Dem hala gatorna ska bli min största runway-challenge.
Försök att gå fierce and glamorous genom malmö i skyhigh-heels och halka. :D

But I did it... Det såg mycket stiligt ut när jag catwalkade från södervärn hela vägen ner till triangeln och sen promenadgången ner till Jensens böfhus.
Med musik i öronen så gick jag mycket fin. Visst så tappade man balansen då och då. Men då stannar man upp och posear lite snyggt så att alla på the front row tycker att man är jättesnygg med sin pose.

Efter Jensens original meny. Trerätters mmm
Jag började med en räkcocktail, fy så gott och nygräddade pain riche.
Sen vidare till huvudrätten. Jensens favoritbiff med smörstekt minipotatisar och whiskeysås.
Jag vet att jag alltid tar whiskeysås, men den är förbannad god. Testa den and you'll be amazed.
Men jag tog en ny sorts potatis. brukar ta råstekt potatis men inte denna gången.
Avslutade middan med Tiramisu, chokladsås och Mjukglass. Det är pleasure on a plate, hot, hot, hot.
En vänskaplig middag med goda vänner.
Perfekt en lördagkväll, sista cheerup middan innan domedagsuppkörning. På liv och död ska jag ta det denna gången. I gbg står det ett gäng förväntansfulla glada vänner som vill se körkortet i min hand.
im their Leader. Follow me.

But ofcourse så måste man concer. Efter middan så sprang jag rätt ut i kylan för att fota lite. Så jag tog av mig mina finfinaste vantar för att kunna klicka på knappen. Men sen så blev jag så ivrig och happy för alla twinkle twinkly lights att jag tappade ena vanten efter några meters promenad. Så jag tittar bakom mig, nothing.
Springer tillbaks Nothing!
Letar igenom varje hörn och kant. NOOOOTHING!
Spårlöst försvunnen. Lilis högra vante.
Jag säger bara en sak. FUCK YOU du som tog min handske på två milisekunder efter att jag tappat dem.
vem fasen vill ha bara en vante? tror ni att ni ska hitta en till lite längre fram och matcha eller? FYfan jag är icke så glad längre.

Men nu är jag ensam again i den här enorma trean. Och tittar på sagan om dem två tornen.
Äntligen får jag se hela. Somnade under hela filmen när jag såg den på bion. Det är hemsk.
Oj så skönt det var att sova till Frodos eviga tjat om ringen. Jag vaknar bara upp ifall Mr Aragorn i filmen själv vill biomysa lite med mig. Annars så fortsätter jag sova. Härligt med biosömn.
Ska till byström imorgon och festa innan uppkörningen. smart, jag vet.
Men så är det i gbg. Party all the time.


Come on everybody let us do the conga,
no you can't control yourself anylonga´

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0