jojofucker

Ahh men nää nu får det va nog...
Varje gång är det samma gamla visa...
sjukt irriterande...
Man undrar nästan om det hade varit bättre att springa in i en vägg...
Är det mig det är fel på?
ja det kan man undra sig....men jag tror inte det va...kompis...chilla förfan...

Det fanns inget mer att göra...en dunk på ryggen sen så var det bara att man skulle ha det gött...
inhandlade tryffel, wienerbröd och latte på vägen...
Adios amigos...
call me later when you've made up your mind...

Men nu sitter man här i gbg...skönt det...
lite nervöst när mor min kom med bilen...men det var väl bara att köra för första gången själv efter nykortet...

Om jag kunde köra i gbg?

Jag köööörde all over GBG

Piece of kaka...
Sjukt mycket trafik vid 17tiden...i rondeller kaos...i stan kaos..crazy...
Men ack vad skönt det var med lite action...lite response..*hint hint*

Nu så ska man snart in i bilen igen och åka till trollhättan för att hämta upp lite kompisar för en liten cruisning...
känns bra att man är trollet med kortet....
Men så länge man själv inte behöver punga fram för bensinen så är det happytime...
PS3 med blueray ska inhandlas när man sticker till NYC in på det enormt äckligt stora 9 våningsbyggnad med enbart elektronik och teknik och dyra leksaker...
ME likey...

Mor min har införskaffat en ny digitalkamera...Ahh men trevligt trevligt...själv måste man byta ut den härliga lilla dv-camen mot en annan fancy dv-cam a la HD-ready mmm :D
det är så sexy back


har fått beslutsångest nu...ska man åka med morsan och brorsan till barcelona eller inte...har skola och jobb men det kan man lätt dumpa för lite sol och cruisa runt i spanien :D
härligt värre...

Får bestämma mig inom 5 dagar sen är det adios no more semester på länge...


catch u later

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0