Honey, I'm a little hammered...

Ibland så måste a girl bara få ha lite skoj...men..Det var alldeles för skoj idag.
Utanför redigeringssalarna så hade vi en dolly/vagn.
Där fick man sitta och hålla kameran när vi körde en "åkning".
Planen var att lära oss att filma efter några som springer eller går.

eftersom jag är liten så kunde jag sitta på vagnen utan att det blev för tungt för andra att putta på och knuffa runt mig. Efter filmningen blev vi alla mer eller mindre lite hammered i huvudet. Så vi fick skaka loss lite och skoja runt ett tag. Så improvisation på sjukhusscen. Jag fick ligga på dollyvagnen och låtsas va skottskadad medan mathias and the gang var dem hetsiga tvläkarna som knuffar runt patienten genom halva sjukhuset.
Det blev inspelad på ett antal mobiltelefoner. Finns en oj så trevlig del då jag skriker efter min make martin.
Väldigt oseriöst men lärorik att kunna imitera och spela in en sjukhusscen utifall man vill göra en serie nångång.

Jag hade kul iallafall... det hamnar väl snart uppe på facebook det med.
Any publicity is good publicity.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0