absofuckinglutly

Det var då roligt att vakna upp kl tolv imorse. Kliver ut från sovrummet. Kisar sig fram genom den millånga hallen.
Ligger lite kläder på golvet som inte är mina.
MM jaja det är lisa som är vaken. Hon sitter i köket.
Ingen ny outfit har hon på sig...
Nån har inte sovit hemma!
Och det är inte jag denna gången. Jag har då sovit i mitt eget rum. Somnade till ljudet av sex and the city säsong 4.
Dygnet har vänt. Jag somnar inte förrän kl 2...så är det varje kväll.
Tro inte att man vaknar sent bara för det. Nä jag vaknar tidigt.


Måste hitta en fax imorgon och faxa över lite papper till
Bossen. Länge sen jag såg han. Börjar sakna chefen lite. Eller inte. Han har inte hört av sig och jag hör inte av mig heller. udda förhållande. Javisst. Men u give a little u get a little.

Nu befinner jag mig i härliga götet. Trodde att snön skulle ha tagit över stan nu. Men det är ganska pissregn ute och blött. Men perfekt mysväder. Kanske lite monopol. Skulle festa loss lite men när jag kom hem till mor min så däckade jag på soffan. Somnade i några timmar och fick ringa upp festnissen och be om ursäkt.

Januari, slutet av jan. blir det resa upp till sthlm. Minisemester. Man får logi och mat. och en jäkla massa trevligt. G.H turnering.
Vinner jag så ska jag ta ett segervarv i nån random bil som jag lyckas skrapa fram och cruisa runt i sthlm med magnus uggla i bakgrunden och tre blondiner i baksättet.

Har jag otur så får jag bara en råttfärgad liten svennebanan i baksätet med attitydproblem.
Men man ska aldrig klaga nej nej.

Imorgon..andra omgången. Hit me with your best shot.
lyckas jag så får man börja planera. Kanske kan man ragga med Lisa att ta mc samtidigt.
Kanske kan man ragga upp fabbe igen så att man kan få se hans precious honda cbr 600 igen.
Den som jag skrapade upp på en parkeringsplats våren 2005.
Stenen finns kvar i kåpan. Jag finns i kåpan. Jag kunde känna smärtan fabbe kände när jag snurrade 360* på torr asfalt den kalla februaridagen på sibas parkering.

Volvo V50 eller Renault Laguna...
Vilket blir det imorgon?
Vi får hoppas på volvo för den har jag kört innan.

UUUgh hideous bilder finns uppe på facebook från Liseberg. Nä att va vinterblek är en sak men när man ser lite smått pedofilig ut i björnmössan då måste nåt ha gått väldigt snett.




Löpning i en halvtimme imorgon innan körningen. Lite benstyrka sen så off I go...eller drive till skövde där allt började. Skönhetssömn och lite juice dagen efter,det blir starten imorgon.
Natti natt på er.


P.s. En liten fråga som jag ställde till min åh så tröga foodchef ms Malena.
Om malmö är så liten, varför är ghettot så stort?

har ännu inte fått svar tillbaks. answer me please.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0