Rock away rock it all the way

Kul att komma tillbaks till mitt vanliga lugn igen..sådär cool as a cucumber...
har varit lite stressfressigt...ingen bra för kroppen...har dämpat ner på kaffet lite...
tydligen så har kaffe gjort mig lite hyperaktiv!


moi? hyperaktiv? njääähh
Men lite kan man förstå så det ska chillas med kaffe...en per dag det blir fin fint :D
Yo that's good...

Helgjobb börjar från och med nu...
me only me på svenska sidan jag är sveriges support!
HIGH 5... inga klagomål från alla muppar som på egen hand pajar sina bredbandsanslutningar...
chill the fuck down okay... Jag får väl va lite händig och googla fram alla svar...
Im a fixer and a rockstar baby!

Dagen började med att jag skulle hämta en jäkla massa lådor.
Så då fick man ta automatbilen och sen så får man fick man köra. när man väl satt inne i bilen så blev det blackout.
endast två pedaler och en spak med massa bokstäver. P N D 4 3 L
jag förstod 3 av dem resten så sket jag i...
lunds befolkning såg skräckslagen ut...

LILI behind the wheels...GET DOWN maddafakkas...
men det gick bra...det var chill men manuell är åh så mycket roligare.
Det blir väl en bilcruisning i barcelona...

OHH did i mention Im leaving for barcelona..
kiss kiss hug hug Im leaving


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0