Mediamakt!

Hey Y'all!

Skäm bort mig med mega kanelbullar please!
fy vad gott med homemade jättekanelbullar. Dem ska va så stora så det bara får plats med 4 på varje plåt.
sen så måste man baka 40st annars är det inte riktigt complete.
Vi har precis avslutat reportaget Citytunneln.
Väldigt välgjord, tummen upp för team Kiera. (Klassen har blivit indelad i 2 teams. Team Kiera och Team Rease)


Lite trevliga filmer kommer upp med , tex. när Daniel står och dansar till "Come on Eileen"
Riktigt Cute, det är nästan så att man blir lite brunstig. NOT
Team Kiera har nu fått en limited snusk-poäng. Endast fem poäng om dagen får man. Ett poäng för varje sliskkommentar som man kastar ur sig.
Camilla fick 2p under dagen.
Rasmus kom till 3 på mindre än en timme sen lugnade han ner sig.
Andyman fick 4 med min hjälp.
Själv fick man 7.5p under dagen.
Det finns en gräns och den har man passerat ett antal gånger.

Laserdome var det vi hittade på. Jag, Martin, Madeleine Ö, Camilla, Andyman, Milla, Jimmy och två andra okända. Dem fick iallafall namnet Plutten och Smurfen under spelet.

Själv knäckte jag ganska hårt under namnet Spiderman. 5 bästa av 40. Det gör ont att va så bra.
tredje spelet så blev man jagad av 2 snubbar som blev Madeleine jagade på mig. Miss!
Jag är för bra.

Tack Godnatt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0