Gorillaz and the gang

Jag gillar inte att sitta och uggla på jobbet en söndag, bakissöndag. Fick sova 2h imorse, inget mer.
Är inte så förtjust i att sitta här, det är långtråkig och segt men bra med OB på helgen.
Men ändå.. jag har iallafall en dator som kan trösta mig. Sitter och slösurfar.

Det har inte ringt så värst mycket idag. Har suttit och skitsnackat lite med digitaltv-johan om kärlek, dejter och snusk. Vi kom inte fram till nåt kul..förutom att jag mobbade järnet av honom för att han är så gubbig.
Han blev nog lite lack. Men what the hell gör inte mig nåt. I like it when I feel the evil.

Den tid då jag mest bara sitter och glor så bloggar jag om ingenting och allting.
Fast resultat blir bara att ni ska ska få se två otroligt snygga bilder på mig när jag gör absolut ingenting.

det är då tråkigt



Men det blev lite roligare efter en stund



Ni får ta hänsyn till att jag inte har sovit i mer än 2h så ja jag ser likblek ut men om jag är likblek så kommer det att bli årets grej. it's fashion darling!


Har lyssnat på störtsköna gamla gamla låtar på datorn, alltifrån Gorillaz, dare! vilken fart det blir på kontoret med den låten igång. Sen så sprängde man på med lite daftpunk, one more time.. jag känner kärlek från den låten.
Datorn hemma i malmö och datorn i gbg behöver bli omformaterad och då måste jag fixa ner alla låtar så att det inte försvinner...again :(

Har så sjukt mycket daft och gorillaz och franz ferdinand och alice in videoland m.m. ahh för mycket av dem jäkla emolåtarna.
störtsköna men så emo...emu eehhh muuu ehh gå med i eu! uäk tar sån tid att formatera om datorn...
britney spears låtarna får inte försvinna..igen...nostalgi...jag har varit på brittans konsert innan hon blev dum i huvet...
det är härligt :D

Nä men nu slutar jag för dagen tack och lov!
adios for now



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0