Bredäng respect

Ibland måste man fly landet, iallafall bara för en liten stund.
Mitt fall så åker jag till stockholen.
Blir upphämtad från stationen av murremeck och semlan. Skönt, för då slipper man konka runt datorn och rullväskan över hela stocktown till bredäng. Fick se globen genom bilrutan. Greatness, den är mycket mindre än vad jag trodde att den skulle va. Mesigt värre. Men man ska inte klaga. Malmö har inte ett skit. Förutom Brojäveln som släpper in en jäkla massa oönskade danskar och skulle man få för sig att åka över så kommer man inte nån vart heller utom till danmark.


Like that is a step-up från Malmö!
As if...


Men nu befinner jag mig i stockholm, kamelen och paddan packar upp och springer runt som hyenor i deras hem ljuva hem. Ikeafyndat som två medelålderspar...FROM HELL...
my gaad jag hatar ikea, den föder hat inom folk, man blir stressad, arg och frustrerad för varje gång man tror att man har hittat nåt kul så visar det säg att man behöver 20 andra delar till den för att varan ska överhuvudtaget kunna monteras upp. Helvete!
Sen när man väljer hemfrakt, ja då måste man frakta allt till fraktavdelningen för att dem ska frakta hem varorna åt en som man har pungat fram 500spänn och för vad?
NOTING
shiet. Blir det en liten guidad tur genom gamlestan eller inte? verkar inte som det...istället så chillar jag och mina nya platsföräldrar...kamelen och paddan ...
chill med ostbricka...kamelens val..
sen över till lite donuts...paddans val...
och sen tuggar vi på Marsmellows...My choice.
Det blir romantiskt, magont och fruktansvärt uääkligt!
Men så funkar det när man hemmamyser...man myser till man mår illa av allt mys och vägrar titta på varandra...
Sen så har dem två murmeldjuren lagt deras sängar vid varsin väg och tvingar mig att sova i grottan emellan dem.
Det blir allt annat än cosy ifall nån av dem rullar ner på mig..

På tal om cosy...Jag har inte riktigt följt grey's anatomy för jag är lat och gillar bara sex and the city men introlåten oj så bra...Bandet Psapp the creator of the song is soo good...
Psapp - Cosy in the Rocket...
Sex i örat på mig...njut ahh...pleasure

Nu blir det efterrätt godnatt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0