Ay caramba senorita!

Hey mes amis! no wait that's french!

Anyhooo... så drar jag på en liten men betydelsefull resa till Barcelona, för er som inte visste ligger det i spanien.
Färdigpackad och kameran laddad! nej ingen sån fotokamera-smussel, foto kan jag men nu så är det film som gäller. Långfilm om mig i spanien! Rätt in på Biotoppen. Oscarsnomineringar och en kram ska man få från självaste Peter Jackson.


15grader duger fint det...jämfört med 1.5grader i skåne. svinkalla land.
må du brinna...bara lite iallafall.
Men det kommer väl värme till skåne snart.

Har läst på Guider om vart man borde gå och vilka ställen man ska besöka och lite mer ställen att besöka.
Gött som fan. då vet man precis vilka ställen man ska försöka undvika tills sista dagen.
Dem jävla guiderna är bara till för att dumma smällfeta turister inte ska gå vilse samt inte störa lokalbefolkningen.
Sista dagen kan man springa igenom alla guidade ställen.
Swwwisschh.

Jag längtar efter att bli tjock och solbränd i Barcelona.
Maten verkar exclusively fantastic delicious. MMMM Mumma
inga jävla äckliga köttbullar med kall potatismos, iallafall på en vecka.
Gött att få götta sig i solen medan hela skåne, perspektiv bredband, skolan och folket fryser.

Skadeglädje?
Javisst


Skönt att få lämna skolan ett tag efter att man har gjort ett bra jobb.
Var lite krux i början av veckan när man fick skit fast man hade suttit och kämpat sig med ett program som buggade så fort man klickade på en enda jävla tangentknapp och inte nog med det. Två gnällspikiga besserwissar. Ni vet vem ni är så fett va. slå mig en pling när ni har läst den här bloggen så kan ni få en till utskällning i örat. Bitches.
Ja det kan jag tänka mig är lite barnsligt av moi men det tro fan i mig mer barnsligt av en 25+ vuxen kvinna att komma in med hela klassen och spotta ut kommentaren


"sitter du här och skäms?!"

Haaah Haah. "Yo mama sitter och skäms"

Tack för mig länge leve bitchen i oss alla!
Men så är det.

Toppen toppen att man fick en ursäkt av läraren för att han inofficiellt pekade ut mig inför hela klassen att jag var en dålig medarbetare.


Med tanken på att min grupp gjorde färdigt en kickass reklamfilm en timme innan alla andra grupper så säger det ganska mycket om hur jag jobbar. Men man jobbade ju med störtsköna killar som behövde lite struktur i redigeringsrummet. men allt som allt...


Kvinnor ska inte göra ett kvinnligt jobb med en annan kvinna, funkar bara inte.


Då kör vi på det!

Eeey Macarena AIGHT

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0