Transformer

Vilken förändring, man kan säga att jag har blivit vuxen.. Jag fyller 21 på onsdag...Övermorgon.
Så nu kan jag officiellt dricka på krogen världen runt.
From London back down to the US.
Jag åkte ner till malmö med flickorna A och A. Dem satt mest och skrek på mig att jag skulle sluta sjunga i bilen men det hjälper inte...
Vi lyfte in mitt junk from the trunk och sen bar det av till Mejeriet Lund... Litet ställe i Lund med blipblop musik till nåt konstig Asid sound...Det var drama den kvällen...Men kvällens nyhet var ju att jag för första gången på Länge LONG TIME festade alkoholfritt...
Endast cola åkte ner i magen Men det stoppade mig inte från att rip the place up...
Så där står jag waving my hands in the air like I just don't care..Utan alkohol utan pain...
och det bästa var att jag klarade av utgång dagen efter...Even more hand-waving...Vi började kvällen på en thailändsk karaokebar till att vandra vidare till Breeze..Vilket jävla gubbställe...Men kul hade jag ändå...Pluspoäng för en helg utan alkohol men jävla sköj var det...

Peace and love and all of the above

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0