Headcoach ännu en gång! Denna gången vinner vi tjejer!

Då var man där igen..Jag såg mina nya gymnaster falla men sen ser man det resa på sig efter lite coachning från mig och vips har vi ett tävlingslag! underbart!
Det är såna här dagar som ger en lite egokick...Det är underbart att se att en livrädd gymnast plötsligt efter lite visdomsord från mig plötsligt börjar köra volter som vilken supergirl som helst..bara nån minut efter att hon stod och grät lite i hörnet...
We shall overcome everyone..ett fristående ska bli klart nu till september sen tjoff så bär det av till tävlingar!
Dem här flickorna måste jag faktiskt erkänna är lite duktigare än dem tidigare....Inte för att favorisera!

Peace Love and all of the Above

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0