Tröstäter på en Lördag

Jag sprang iväg till Times för att lassa på med lite skräpmat så att jag kan trösta mig själv för att jag blev dumpad så iskallt en dag som denna...
Jag köpte lantchips, mjölk till min kaffe-latte och ett paket av kakor som är så äckligt goda...
små lövtunna smördegsplattor med vaniljfluffigt cremé inklämd i mitten...

Kom på en jäkla massa roligt jag kunde använda i bloggen men eftersom jag lider smått av minnesluckor ibland för att jag tittar så mycket på tv så har jag glömt bort allt...

Men jag kan iallafall skriva ner ett sms jag fick idag...

Jag skickade iväg ett kl 12 nånting...
"Hejsan, tänkte ta en sväng till dig idag. Är du hemma idag?"

Jag fick tillbaks:

"Nej tyvärr, har andra saker planerad idag,  vi får ta det en annan dag"

Det är lite kul att man får ett sånt sms från någon man har sovit hos typ a zillion times.
Låter lite som sms från ens gynekolog som meddelar att han inte har tid med en fitta idag...
Visst låter det trevligt en lördags förmiddag...
Så här är det...när sex väl kommer in i bilden så har man fått ett frikort och behöver över huvudtaget inte ta hänsyn till folks känslor. Jo men tänk efter nu... Det är lite intimt sådär under sex, lite kråmande lite ohhh aahh iiihh..
så efteråt är det helt oki att va hur icecold man vill...No feelings no nothing...
Så det var nog därför jag stack till times, för den lite småfeta glada gubben on the corner är alltid så kärleksfull av sig...Man kan inte sluta le och känna att fan vad man är slampig...


Det är en jäkla massa bra skräckfilmer på tv nu...jag känner för en kväll där jag gungar i ett hörn av rädsla och kissar på mig samtidigt...

Godkväll


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0