The time of the Month

Haha...Vi hällde lite blod på "Thomas" sen så hällde daniel i sig nån dl blod i munnen och sprutade ut det på "Thomas".
Jag skulle doppa mordvapnet i kannan med blod men det gick åt helvete. skvätte blod över hela golvet, hela "thomas".
Nej fejkblod pratar vi om!
till kortfilmsprojektet!

Det är gött med dans-spacen hemma hos mig...så kan man köra lite salsa moves och contemporary dance...
Min specialite!
Sjukt svårt att göra piruetterna. visst har man gjort piruetter under gymnastiktiden på fristående och sånt men nu snackar vi om att försöka sätta trippelsnurrarna med inlevelse och armarna överhuvudet...
Armarna ger mig lite mer balans men inte mycket...
Ahh längtar tillbaks till dem svettiga danssalarna och musik som pumpar ihjäl en.
Skönt att man fortfarande kan sätta piruetter även efter ett helt år utan träning...
Men men...

Lyssna på låten bara...
Nästa år kör jag en ny test på so you think you can dance...
till den låten...
Oh yes
har hela rutinen klar...I have a vision!
P.s. anime-musikvideon är äckligt bra gjort...i flash
I love it! imponerad? ja!!



Nu måste jag vila upp mig...är trött som bara den...sjuk men lagom sjuk..mer att rösten inte riktigt hänger med....
Jag har lite mer skvaller till bloggen...Men nu är jag så trött trött trött

tjingeling


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0