She is 20 going on 26

26 åringar...vad är det med dem som är 26?
Mognat efter att dem har passerat 25...
Jag tycker det är lite kul att tänka på det sättet att för 6 år sen så var dem 20...Jag var  14....
högstadiet for real..
Och för 10 år sen var dem 16...jag var 10..spädbarn
nej men lite äckligt att tänka så...jag vet...men grejen är att dem som är 26 är smått schizofreniska...
det finns dem som är omogna svin with no soul...Sen finns det dem ambitiösa snygga människorna som faktiskt inte är så jäkla bad...

är det att vissa har mognat mer än andra eller att dem är i en viss ålder där det är helt fri från regler?
missförstå mig inte med regler...man är på en viss sätt när man är 14...20...40...60..osv.
Det är sant...men vad är det me år 26...det är så nära 30 mmhh..men så nära 20+
Kan det vara den bästa åldern i hela ens livstid...
Eller är det den tid då man har ingen aning om man är ung eller vuxen...och skiter fullständigt i vilket..
Jag tog upp det här för att jag lyckas alltid träffa på otroligt trevliga 26åringar...ambitiösa och mogna som fan...
men i slutändan har dem huvudet upp i röven för att kunna känna sin egen glorious self...

BUT, but det kan alltid sluta hur bra som helst...
Jag drar inte alla över en kam...eller hur man nu säger det men...Ja jag tror inte alla är så...
Inte 26åringen...
som by the way är otroligt charmig och trevlig och stilig...

P.s. jag pratar inte om "trafikskolan"
Ni fattar nog...ni som fattar :D




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0