Senaste Modet

Jag har köpt senaste DV Mode..Där finns det senaste kring Fashion...
Så det var det...

Efter en hel dag i skolan med redigering...Killarna redigerade... jag pekade på det som var fel....
Jag ändrar...
Killarna höll käften...
Så brukar jag jobba...
Jag sticker in huvudet då och då..tittar igenom nåt klipp sen så klipper jag om den, klipper till ifall det blir konstigt...
Inte som på det gamla projektet "inrednings kraft" där jag tydligen "Satt och pillade i naveln" från 09:00 till 21:00...
Men så här funkar det NU när jag jobbar iallafall....

Efter redigeringen stack jag, johannes och mathias och käkade middag...
Gott var det...Och alltid lika kul...Vi satt sen på triangeln utanför hilton vid stenmuren och sippade på juice och solsken

Har ont i händerna från det att vi stod på händer utanför skolan...Jag har tappat lite styrka och balans men det går ändå...



Lika kul har jag och pojkarna varje gång...Johannes köpte ett paket med mumsmums


Så dem satt vi och slickade på i skolan....
Låter som ett gäng högstadie-elever men gött var det...
Och sparkade en gaffa-boll....en boll gjord av gaffa-tejp (silvertejp fast bättre)

Jag fick min förklaring till vad en "fluffer" är...en som mjukar upp porrskådisar innan filmning...
Tjjaaa vad gjorde vi mer idag?

Jo jag och mathias skrämd Johannes, han började tjuta som en liten silly girl...
Jättecute...
Höhö

Det här är ännu sötare...
Mathias och Jag i den fjolligaste bilden någonsin...Tagen by Johannes Karl Elfström


Kommentarer
Postat av: Anonym

Jag skulle nog inte säga att en fluffer mjukar upp porrskådisen... Fluffern snarare hårdar upp den... Sen e det Carl Johannes och inte Johannes Carl... vem fan skulle döpa sin unge te Johannes Carl?!!?

2008-04-28 @ 05:05:28
Postat av: Lili

Johannes Carl is the new black!
Sen så please! Jag vettefan ifall carl kommer före eller efter....
I mitt land kan vi inte ens säga R

2008-04-28 @ 07:15:02
URL: http://lambchop.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0