Sämsta musiksmaken någonsin!

Jag har jävligt dålig musiksmak.
Lyssnar mest på låtar som har varit med i nåt soundtrack.
Det är lättare för mig att gilla en låt ifall jag kan förknippa låten med nån filmscen eller liknande.

Men det finns en artist som jag gillar...älskar tillochmed
Jag och min Mor tog en road trip upp till en liten stad i Norge där han hade en liten liten konsert på ett litet Café som hette Café K.
Jag fick en feting plansch med autograf och en kram och vi utbytte några visdomsord till varandra.
Lycklig blev man...Tack Sondre Lerche.




Lyssna på hans senaste låt...

Sondre Lerche - To be Surprised.




Han har inte gjort någon video för låten p.g.a att den finns på ett soundtrack för filmen "Dan in Real Life"


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0