Prod-ass!

Alla har vi en roll i gruppen!
Jag ville va catering eller Projektledare!
All or nothing
Det ska bli intressant!
Dagen började redan väldigt Drama!
Men ska jag va allvarligt! You don't want no drama!

Jag blev projektledare iallafall. Jag räckte upp handen för att jag tycker att titeln som chef är så roligt.
Jag kan va lat som fan...Skälla på folk...få glänsa lite när andra sliter. Alla gör allt för mig...jag slipper tänka. Jag kan va lat laaaaaaaat lat!
Jag kan ägna mesta tiden åt att ta äran för allt...Dricka kaffe och spela på mobil...chatta på msn och sen tracka på andras förslag och inte komma på nåt bättre själv. Jag kan hata alla och tycka att alla är dåliga employees för att sen inte komma på nåt bättre själv...

Better yet! Jag kan strunta i projektet helt! Gå hem och sova!

Om världen vore så perfecto ändå!

Good stuff..Men så är jag inte...Jag är bitch bitch and bitch under projektet...Learn to like it

P.s. Prod-ass är inom filmproduktion en person som gör mindre uppgifter, små ärender!
även kallad en goofer!

You can be a Prod-ass goofer


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0