Perfekt dag för dumpning

Jag borde sätta igång med alla olika versioner av ett manus annars kommer hela filmen att bli knas..
Men istället så har jag suttit och tittat på alla avsnitt av Cashmere mafia som har kommit ut...
I know...Slöseri med tid...Men det är helt ok...det regnar ute...lite småkyligt...
Har suttit på telefon med alla söta vänner som faktiskt orkar med att lyssna på mina små dramaqueen-utbrott...
Det är en perfekt dag att bli dumpad på...
Man känner hur allting suger ganska hårt...
Men det är helt oki ändå..
Jag är rastlös...Vill ut och festa men var...och med vem...
Kanske kan man spela lite guitar hero...Kanske borde man städa...
Mmmm mycket meck...

Nu är Lilla Lili mänsklig igen...
Jag var så helcool med allt flängande...Men nu får det räcka...Man orkar inte gå ut från ett förhållande till att bli den officiella Homewreeker in town...
Jag ska göra nåt vettigt...
Ska nog satsa fullt ut på ett projekt som jag alltid velat göra...Leda en produktionsteam från början till slut...
Få en färdig film att slänga in i nåt portfolio så man har en liten grund att stå på...
Härligt värre...Jag känner mig confident...

Tråkigt bara att man har slösat alldeles för mycket tid på att fundera kring ett förhållande som egentligen aldrig var ett förhållande...smart lili...
Nästa gång man kommer så här långt med någon...mmm...då ska jag kräva en definition på vad "vi" är för nåt just nu...
det är ett måste...
Behöver inte alla det?

Så att man kan faktiskt veta hur  mycket energi man behöver lägga på en annan människa...

"Nej tack jag vill bara att vi har lite kul och träffas nån gång i månaden...tittar på lite film..slösa lite tid"

Hur svårt kan det va att bara säga som det är...
hade man fått höra nåt sånt långt innan man ger sig in på nåt hade jag med glädje tycka att allt var helt oki...

Min tid är precious to me...

Jag går och städar nu...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0