Not in the mood for BUS

Hej alla!
solen skinner och för första gången på länge så luktar hela malmö svett...
Njut av svett-lukten och sola!
Jag har blivit lite smått fjollig och dricker chai-latte fast jag tycker att det är för sött och för blött....
Men det är inte heller poängen med i den här poänglösa blogg...
 och lite info bara sådär... jag har fortfarande inte lärt mig uttala ordet sarkastiskt..
Alla andra: sarr ka tiskt
Lili: sarr kaaaa tis kt


Ni fattar nog eller så är ni smått downsyndromiga vilket inte är fel det heller...

Jag måste verkligen byta om och springa till salsan innan Kicki the hot teacher dödar mig med klacken..
På tal om byta om...

Jag brukar tvätta kläder tidigt på morgonen för jag har inte tid annars och då kan jag gå ner till tvättrummet som ligger i källaren precis under mig...
Skulle kunna gå naken utan att en soul ser mig...
Jag hade fett med sovmorgon idag och tänkte att Yeah fixa tvätt...
Så jag sprang ner i mina killshorts som jag bytte med en holländskt kille under gymnastikmässa förra sommaren...
Han tog mina uberstora tjejshorts och jag fick hans ubersnygga killshorts...
Men anyhoe så sprang jag ner i shorts och linne...visst det är lite plagg men man såg fortfarande nyvaken och sliten ut...
sprang nerför trappen och då hamnar jag med ansiktet mot glasdörren ut till dörren och vad ser jag??

JO en fet jävla buss packat med högstadieungar...Fuckin not good...
Där sitter dem i bussen och hånar mig ganska hårt när jag står på andra sidan glasrutan med illröd ansikte och smutstvätt ena handen...och trosor i andra

Wonderful...borde kanske ha gått ut och delat ut mina trosor till alla på bussen så dem får en lite souvenir eller?

Thijingeling jag har köpt en ny jacka men screw you jag tänker inte visa upp en bild på den...varför liksom
den finns på hm gå dit och titta

kram haj



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0