Mat i munnen är bättre än snopp i ögat

idag har jag ätit everywhere i hela malmö...Jag och Malena vandrade ner till lilla torg där vi tänkte ta en liten fika..Men sen så varför inte slå på stort med revben på jensens böfhus...mm råstekt potatis och pepparsås
efter en stund så hittade vi en foundation till malena och då blev vi hungriga igen så vi gick in på espressohouse för en parmaskinkssallad med mozarella och balsamvinäger...
en chai-latte i käften och jag höll verkligen käften...efteråt blev vi så trötta så varför inte slänga in oss i bion..
Superhero movie
sämsta filmen men skrattade högt gjorde man

Käkade baconsnacks och stor cola...
efter filmen så var kl ganska mycket så varför inte avsluta kvällen på malmös bästa sushirestaurang
MUSASHI
Gott med sushi och misosoppa

sen när vi kommer hem så insisterar malena på att driva med mig och sminka mig utan att jag förstod vad som hade hänt...
jag såg ut som nåt som vi brukar kalla "baby-prostitut" fast med hitler-mustasch och skönhetsfläck
Men fyfan det var vidrigt ful...jag var ful...trots att jag nästan aldrig kan bli ful no mather what! (don't hate)

Nu sover malena...antingen så sover hon eller så har jag slagit henne så hon däckat av
vem vet?

jag ska torska en stund på msn för att det kan va så jävla kul om man pratar med en trevlig person...

See ya wouldn't wanna be ya

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0