Måndagsrush

Jag är sjuk sjuk sjuk...får skylla mig själv
har disgrace min grupp genom att gå ut på en måndag...Men jag kan iallafall säga att jag har kul iallafall
Idag blir det vila vila vila och sushi och ligga i gräsmattan och sova och nyktra till blandad med tillfriskning


Igår var det en liten kortväxt tjej på etagé..höhö stackars lilla flicka..
nej det är inte mig själv jag pratar om...
Hon matchade sin kompis...lite eurotrash-girl
Vit kjol?!
waasuup 1993!

Äckliga raggningsrepliker också för den delen...Vill du smaka på mig innan du åker hem?
WTF
 
vill du ha min fot up your ass?
seriöst...det funkar inte med den stilen...kanske för att det är måndag eller så är det för att det är malmö...
Men bartendern var cute...såg ut som en salsadansare...me so likey
Nej jag ska sluta blogga in..jag ser rutor och boxar och flimmer...
Ska käka frukost med min pal och sen somna om och inse att jag har precis slösat bort på en timme på bloggen...
Love you long time

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0