Lilla Soyabönan

När jag sprang runt på en skolgård och kastade bollar på killarna så blev jag kallad lilla soyabönan...
varför vettefan..
Kanske för att jag var asiat...ingen aning...kanske kan jag använda det som artist namn...
Men det är inte poängen med inlägget...

Vi är på väg mot slutet av projektet...har två veckor på oss att redigera klart allt...så på torsdag ska vi swinga...Jag ska swinga en ljusstake mot en av skådisarna...Det blir riktigt trevligt...om jag flyttar min position mer än 5 cm så förlorar skådespelaren sin mandom och ansikte...
Men vem behöver det?

skönt att ta en paus från filmningen och dansa salsa...
Frågan är vad vi ska få lära oss härnäst? Jag vill börja med trippelsnurrarna...
vi får se...come and sway with me

dansmovement 1:46 och framåt håller man på och traggla med just nu...dock är det argentinskt tango och inte cubansk salsa som jag kör i vanliga fall men det kan man slänga in i salsa hur enkelt som helst...
Det går bara lite snabbare i salsa...






Cuban style
I love it


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0