Let me think about it

Redigerat idag..all alone...skönt med tystnaden i skolan...faktiskt...
Det var skönt att få se filmen framför sig...och samtidigt få put som Lili-flavour på den...
När man har varit så van med att alltid redigera allting själv eller iallafall få vara del-redigerare i det som man har filmat...
Då får man oftas filmen precis som man vill ha det...
Inget illa mot alla underbara redigerare...Men det går att få klar en hel film utan att det tar sån tid...
Kanske är alla perfektionister...Eller så är jag ganska speedy-gonzalez när det gäller redigering...
Det blir man efter att man har haft deadline 3 dagar efter inspelning och inte en vecka...
Nu tycker säkert många att jag är lite väl kaxig...Men ja..det kanske jag är...iallafall när det gäller redigering...


Men nu är jag hemma...Min lilla teeny-tiny body...eller ja den är väl inte så teeny-tiny då...
Men ja min body klarar inte riktigt av att festa ikväll...mådde ganska dålig igår när jag kom hem från möllan...
Men det är lugnt...jag klarar mig...Problemet är att när man väl har mått dåligt kvällen innan så brukar man bli sugen på att köra på precis som kvällen innan...tävla mot sig själv lite


Kanske om man får tag på madde så orkar man nog upp...Om inte så är det lugnt
Jag kommer annars inte att klara av morgondagens redigering
Det är just såna här kvällar man längtar till Götet och Malle-balle...Kul kan vi ha alla dagar i veckan...
Eller till sthlm till mina små bananer...
Dem saknar jag...Malmö suger...ursäkta min omogna sida...men den är alldeles för bohemisk flängig för mig...
Jag saknar dem där ställen där musiken inte är hipp nog för dem mångkulturella kidsen i malmö...
Cascada, A-ha, Blümchen och OH Oh en gammal klassiker Gigi D'agostino...
Oh man kan faktiskt ha riktigt kul ute utan att höra en massa blipblop musik som nån malmö-bo har knaprat ihop i en källare...

Etagé i torsdag...slutade med efterfest på scandic...Det låter bra...det var bra... jag gör bara inte om det...







Kommentarer
Postat av: Anonym

Malmö suger...ursäkta min omogna sida...men den är alldeles för bohemisk flängig för mig...
Jag saknar dem där ställen där musiken inte är hipp nog för dem mångkulturella kidsen i malmö...

Oh man kan faktiskt ha riktigt kul ute utan att höra en massa blipblop musik som nån malmö-bo har knaprat ihop i en källare...

Det är ju antingen det ena eller andra... den kan ju inte vara både bohemisk och hipp och blipbloppig

2008-04-26 @ 23:52:36
Postat av: Lili

Blipblop är musiken, bohemisk är folket och hipp det är vad malmö-bor tror att dem är...
Helt oki för mig...Men malmö suger lika mycket som andra städer...bara det att andra städer brukar då kontra med nåt bra iallafall...
tråkigt att inte skriva namn..hur ska du då kunna få svar...

2008-04-27 @ 00:12:58
URL: http://lambchop.blogg.se
Postat av: Anonym

Vad jag syftar på är att malmö kan ju inte både vara en stad full av hippa och blipbloplyssnande människor och sammtidigt va bohemer.... Det e ju i stort sätt motsatserna till varandra...Med andra ord menar jag att det var ett dåligt val av ord... Och tänker du efter vet du nog vem jag e....Vem e den största besserwisser du känner?

2008-04-28 @ 04:59:37
Postat av: Anonym

Kenny? is that you?? ;) Najs vad kul!! Den största besserwissern jag vet, läser min blogg! AND AND....
Har orken att kommentera! Underbart..
NU blir jag lycklig!
Jag ska ställa mig i ett hörn och masturbate!
Men komigen, det är en hel del people som läser min blogg...varför inte Skriva ner ditt namn så att du kan 4ever bli hedrad!

2008-04-28 @ 07:19:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0