Kiss me Im a tranny

Helgens händelser

Filminspelning
Kaos
Utbrott
Läraren slutade
Läraren skrek på Lili
Lili snäste tillbaks och vann
Några stack ut och festade efter en lång dag
Några sov över hos varandra....Ok jag kan avslöja lite...Rasmus sov med nån...vem..tjaa...
Jag sjöng karaoke med en transa som programledare
Jag hookade upp med en 36 åring..förlåt jag visste inte att han va så gammal...han såg ung ut...höhö snuskpoäng till mig....
Hans kompis (29år) var lite bekymrad för att jag hade hookat upp med en 36 åring...det var fel.
Problemet var inte att han var för gammal...utan alla trodde att jag var mycket äldre...25...
WTF jag ser väl inte 25 ut...eller? måste sluta upp med sena partykvällar...
Jag har följt schemat för inspelningen...känns bra :D
och OH OH...jag har fått höra att många ogillade mig i början av utbildningen för att jag kunde kameran...
Men duuh om man har plugg film och tv i tre år...alltså tre år är längre än 2 år som den här utbildningen går på...
då borde man kunna kameran...och filma...och redigera...och regissera..och skådespela (lite)
Annars har man skolkat för mycket och rök på för mycket och inte tagit studenten...
Men så är inte fallet för mig...Jag har läst allt den här skiten så det är lugnt...kan inte allt men jag kan det som behövs för att få en början, mitten och slut.

Jag har även hört att det är några som har tagit illa upp för ett gammalt inlägg...Där jag sågade och dissade och hatade och skällde ut personer (inga namn nämnda) in public.
Jag är så hemsk ledsen för att ni ger mig anledning att skriva skit...om er
har inte nämnt några namn så ta inget personligt...
Ta det bara jävligt hårt..för visa förtjänar det...

Over and out

Jag älskar bitar av team kiera...
Mehdi är inräknad trots utstormningen och utskällningen...Respekt får du när du ta dig i kragen och kommer tillbaks till projektet







Kommentarer
Postat av: Anonym

Våran kära skribent har alltså haft äran att sjunga och träffa malmös absolut snyggaste tjej och transa. Detta kanske är en tanke på vart vår kära kiera ska bege sig ut nästa månad?

2008-04-20 @ 13:36:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0