Kill your darlings

Imorgon börjar filminspelningen av skolprojektet. Jag jobbar med fett roliga människor. alla olika och alla lyckas dra fram bitchen ur varandra. Jag försöker så gott jag kan att outbitcha alla men i slutändan är alla så mysiga.

Camilla och Milla...
Dem två smurfarna..skönaste attityden när vi väl kommer till alla stressmomenten i projektet.
Lugn som filmjölk men levererar dem bästa kommentarerna när det gäller att dissa och fiska.
Snygga är dem...när dem har smink på sig iallafall.

Rasmus och Daniel...
Dem här två pojkarna kan leverera mer snuskiga kommentarer och snabbare än självaste jultomten under jul.
Lite kul med tanke på att dem försöker få  alla att sitta på knät. jultomten to the max. Levererar alltid bra ideer.
dock så innehåller ideerna alltid ett par bröst eller rumpa.

Madde och Andreas...
Mina alltiallo nissar. roligare kan man inte ha under dem småtimmarna då man är helt slutkörd i huvudet.
Dem har en vision. Twisted, ja det kan man säga men dem här två nissarna kämpar tills arbetet blir klart. trots alla problem med pojkar och flickor.

Martin och Mathias....
Mina små kraftpaket. dem ränner runt stan med förkylning och pain i kroppen för att hitta rekvisita.
Charmiga små varelser som ställer upp på att bli sminkad för att jag ska lära mig sminkning på den manliga fronten. En av dem ställde upp iallafall. vem det var..ja det behöver vi inte gå in på.

Kenny  och Jimmy...
Vad dem här två är roliga...utan dem är det som snövit utan dvärgarna. Dem är på plats för allt bara va stencoola under arbetet. Hjälper till att hålla att under kontroll när vi andra spårar ur.

Alexandra och Mehdi....
Dem vuxna människorna i teamet. Håller folk på en lugn nivå så att vi inte väljer att spränga en bil och kasta sten på skådisarna. Dem två har sponsringpengarna i deras händer. så vill man ha tejp eller hamburgare så hör med dem.

Johannes och Louise...
Mina regissörer/manusförfattare/makeupartister. Dem hjälper mig att tänka klart.
Behöver jag hjälp så är dem tillgängliga dygnet runt även med bihålsinflammation och en fot som är blå.

Lili..
jag är mest där för att visa alla att jag är bäst...fast egentligen vill jag bara dricka kaffe och mysa med gruppen och invänta stormen.
Jag kan bidra med bakelser och kramar. Annars så gör jag inte så mycket mer än att leva upp till min titel som projektledare. Precis som VD på perspektiv bredband.


You know I love you...How much...that is the question!




Kommentarer
Postat av: Camilla

hahaha. jag säger bara hahaha. ;)

Goooo team Keira!

2008-04-16 @ 21:48:25
Postat av: Andreas

Helt underbart! U gotta love it!

2008-04-16 @ 22:24:20
URL: http://andreas83.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0