I'm not okay, you wear me out

Mitt körkort påminner mig om trafikskolan...trafikskolan i sin tur påminner mig om annat...



Punkt slut...
jag spelar inte längre guitar hero...och sport irriterar mig...
Bitter? nej...snarare tycker jag att hela situationen var helt mitt fel...
Jag kunde ha satt ner min fot tidigare...och frågat rätt ut..men lilla jag ursäktade allt...
Fan vad man är bra på att hitta på ursäkter...Men att stå mittemot problemet funkar bara inte...

Jag brukar aldrig ge upp, faktiskt...men jag tar det lugnt ett tag...och inte blir för upptaggad för små saker...
Se hur det har gått hittills...
Jag lyckas alltid om jag vill tillräckligt men sen så ger jag upp i mitten när jag känner att den andra parten är totalt oengagerad. Och vuxna människor borde ta hand om sig själv...Jag är inte dagisfröken...

You wear me out

ni fattar nog vad jag snackar om...om inte så varför ta skada?...chill out        

         







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0