illröd på jeriko

Sprang över till Katja och Anna igår...Drack vin..dansade lite...vi var 5 flickor som stack till jeriko...
House och nån lansering av nån artist som jag inte har någon aning om vem det är...
Efter några drinkar så hamnar man på scenen och hoppar runt...
Stod och dansade lite sådär mysig för sig själv när man hör house och så känner jag hur någon dansar lite närmare och närmare

Jag vänder mig om och ser ingen mindre än exets bror...Hoppsan
Det var lite pinsamt efter allt som har hänt och att vi råkar bumpa in i varandra utan att fatta att ja det var vi... us.. usch
Jaja men no harm done...vi får se om jag får shieet för att ha dansat loss på scenen lite too much...
Men det var kul på jeriko....

Jag har alltid haft turen att inte stöta på människor som man inte riktigt vill träffa på...men nu är jag jinx...kommer säkert träffa på dr mcdriver bara för saken skull....Håll tummarna för mig att det inte händer....

Måste sova en stund och nyktra till


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0