How to save a heart

Det räckte med att jag tog några meters promenad utanför lägenheten och lyckas se biljävlen...
Jag ser saker och ting som är långt bort men denna gången missade jag bilen helt...
Kände igen bilen efter ett tag på grund av registreringsmärket...
Har en ovanligt konstigt minne för nummer.
Det flippade runt hjärtat några varv och nackhåret reste sig...Jag kände att jag kanske fortfarande är för fragile för att se "bilen".
blev lite förvirrad efteråt...Vad händer nu...Jag visste att det skulle hända nångång...bor precis brevid bilskolefanskapet...Jo just det när jag klev in i hallen efter lite vandring på stan den dagen så ser jag mappen med trafikböckerna liggandes i hallen från samma skola..
are people shittin on me eller vadå?

kände lite så irritation hela dagen tills jag pratade med på kvällen med "Thomas"
trevlig kille...trevligt kille leder till trevlig promenad genom malmö...
På noll-tid så eraseades trafikskolan från mitt minne. Istället känner man sol och värme...
Perfekto. Han är nattmänniska också. Förhoppningsvis är han inte en pain in the ass kl 07 på morgonen och gillar att tjaa..väcka en så tidigt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0