Hipp och Snook


När jag var 16..alltså 4 år sen så stod jag längst fram och hoppade till Snook och såpbubbler




När jag var 18 så stod jag återigen på frihamnen och hoppade till Snook...
Fast nu blev det längst fram i Taxin!






Men nu när man är 20 bast.... ja då hoppar man fortfarande till Snook..Var på Hipp med  alla gangsters igår...
Så där stod man och hoppade vid djbåset...Eller ja...jag stod på en högtalare...för det är soft att känna dunket under fötterna...
Men så tittar man ner mot djbåset och så står den lilla fisen från snook..jag var kär i honom 2003...nu såg han knasig ut bara....Jag försökte få pojken att spela såpbubbler för lite nostalgi men han hade inte med låten...
Men icke hade han med sig den...istället så körde pojken alla som inte dansar är våldtäktsmän live

Gött som fan...
Om det var fest? ha!

Jag dansade vidare kvällen ut på högtalaren med snooken vid micen...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0