Glenn Mcdonald

Jag har nu suttit i tio minuter för att komma på hur man stavar till Mcedonkan!
mcdonaldh, mcdonahl, mcdonahdl, mdonal, Mcdonald!
det blev rätt till slut...
Har haft väldigt mycket för mig med filmen..har haft väldigt mycket för mig med allt och sen så känns det som att man inte har gjort nånting!
Paddan är i florence nu!
måste va hur skönt som helst.
Viva Italy

Allting kom på en vecka...Filmen, promenaden, döden, tom hanks, bonusmaterial och mcdonalds!
Allt, pang boom!

Jag måste få lite lugn och ro en stund..

på tal om ingenting...Jag vill och funderar på att göra en långfilm om min klass och vad vi har fått gå igenom under året.
Vem skulle isåfall spela mig?
Mathias påpekade att filmen skulle nog mest bara handla om mig då eftersom jag är all upp in everybodys face hela tiden varje dag...Vilket stämmer ganska mycket...
Omogen liten maktgalen skitunge...japp stämmer bra in på mig...
eller ja inte helt...Jag är inte så liten!

Men ja det hade varit kul och fått casta personer som ska spela mig....

Jag misstänker att matt damon blir den nya martin najde...
Och cameron diaz som mathias!

demi moore får spela johannes...
Jag vill att frodo ska spela mig!

underbart!

Nu kan jag faktiskt meddela att jag är jävligt trött, det märker ni nog när ni läser inlägget...Bara massa skitsnack och mundiarre

adios mon dieu

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0