Egotrip

WAAHHAA vilken rolig blogg "LINDA K" har...Den känns kort och stressig...Men helt naturligt enkelt.

http://iabloggar.blogspot.com/

måste bara kopiera lite...bara lite...
Lilla Jag är bitch...enligt Madde som sa idag i skolan..
Hon var trött och sjuk...Hon älskar mig ändå...det vet jag...
Men lilla jag är ganska självupptagen och egocentrerad så jag gillar att svara på "20 frågor"-listor...
Man får en liten fråga eller liknande och så svarar man lite trevligt sådär...
Ibland är det bara att fortsätta meningen...

se nedan...

Jag är: väldig snygg jämfört med Danny Devito
Jag är inte: lika horny idag som igår...
Jag tycker om: kryddig korv med pulvermos...på allvar!
Jag tycker inte om: att enligt mitt BMI så är jag näst intill överviktigt...Fräscht får springa mer äta mindre...
Jag vill ha: en tvättmaskin eftersom jag har fobi mot använda kläder...
Jag vill inte ha: klamydia
Jag har: köpt Comopolitan
Jag har inte: en pojkvän
Jag vet: allt!!
Jag vet inte: var mina slutbetyg är nånstans

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0