Blondin-moment

Jag och mathias åkte hem till honom i torsdags...vi åkte först till Ikea och sen kom vi tillbaks till triangeln för att sen äta glass och sen åka hem till honom...
Guitar hero blev det först...Han är totalt noob på gh så det blir inga låtar på hard iallafall...Jag lyckades drämma iväg Story of my life på hard iallafall...
Sen sprang vi till kiosken och köpte chips och han köpte cola mmm cola...
Mathias syster bor i lägenheten över så han sprang upp och hämtade filmer...
Han kunde inte välja bättre filmer ahhh....
300..det är porr för mig sån good porr som gör en brunstig bara på dvdomslaget...
American Psycho...bra historia och uberhot christian bale
Fight club...enough said :P


Men det blev american psycho...filmen ger en goda anledningar att fejka rädsla och mysa...
Men det blev inte så mycket mys för jag sparkade honom först och sen somnade jag...
Så istället gick jag och la mig...Mathias satt uppe och flashbackade lite på sidan Flashback
Nej det är inte porr men close enough...
sen vaknade jag av att väckarklockan ringde...och mathias gnällde för att jag hade satt klockan alldeles för tidigt...
Jag klämde lite på honom och somnade om...
vi käkade frukost och drack kaffe...duschade och sen tog vi tåget till malmö...
Och precis innan vi kommer in till lund så ser jag några höghus...och tjuter:

Men är det här en del av lund?
Det är ju faktiskt fint!

Stackars lund..ja skåne för den delen också för jag har ännu inte känt mig hemma här...
Jag gillar mina pojkar iallafall...

imorgon får jag mysa lite mer...

                                

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0