Back in the game

Det känns bra...jag har haft ont i armen i två dagar nu men jag och mathias har varit och käkat på vår favorit vietnamesisk restaurang och käkade god god mat...sen promenixade vi genom hela stan och jag fick förklaring till varför kinesiska hus har sån skön sväng på taket...
och för att göra allt lite tjusigare så blommade små söta träd med rosa blommor på..
vi promenixade lite mer..kaffe var planen...
men vi hittade en extremt delicious chokladaffär... med en fet chokladfontän...Waah
vi tog varsin varm choklad...döööhh..och vi fick goda praliner på köpet...Fabolous

image74


Jag har tjatat på honom att vi ska skaffa en Bishon Frise bara för att jag gillar att säga bishon frise...
det är en liten vit fluffig hund...
Men han vill ha en mops...
Vi väljer japan istället...vi åker till japan och gifter oss med varsin japanese...

Sake and Sushi for life..
Vad jag har lärt mig efter all crapy slöseri-tid med alldeles för tråkiga gubbar är att det  är alltid bäst med
Bros before Hoes!


image75



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0